diumenge, 1 d’agost del 2010

Descol·locat

Avui he tingut diferents sensacions que m'han fet sentir estrany. Avui ens hem aixecat molt d'hora per anar a la reunió de 'Subir al sur'. Allà he conegut a qui serà la meva companya durant els propers mesos, de moment sembla una noia molt seriota. Hem estat amb la resta d'europeus que fan projectes i jo i la Judith, els dos catalans, som els únics que parlem l'espanyol. Ells... molt i molt peix. Tant és així que una de Subir al Sur m'ha comentat que sort que jo estaré amb la Lenka per ajudar-la amb l'idioma.

Una de les sensacions més estranyes ha estat que he hagut de parlar en anglès amb els alemanys, la suïssa, la de la república checa i l'italià. Bé... amb l'italià jo parlava italià. La qüestió és que de tant parlar en de tot menys en espanyol tenia la sensació que no estava a un país hispà. Molt 'raro'.

La següent sensació estranya ha estat que hem visitat una mica Buenos Aires (avui ha fet un dia sensacional tot i el fred, molt fred) i he tingut la sensació de que estic fent el turista europeu quan no he vingut a fer això. Molt 'raro'.

Hem anat a comprar els bitllets per marxar demà a la nit cap als nostres projectes. Jo surto a les 20:40 des de 'Retiro' i arribaré a Reconquista a les 6:00 de la matí.

Avui també hem agafat el 'subte', el metro. Tot és molt vell. La sensació era una mica com si estiguessim als anys 70, principis.

Demà intentarem fer més el turista. Pateixo per als diners. No és tan barat.

Estic content perquè les sabates que he comprat noves em van molt i molt bé. I sort també de l'anorac.

2 comentaris:

  1. Hola Gerard, espero que tot et vagi bé. El meu fill i jo estem a Nova Zelanda, amb el meu germà i família. Hem estat a Hong Kong i a Londres, de camí cap aquí. Tot perfecte. Aniré llegint els teus escrits. Si us plau, ves explicant que en som molts qui volem la independència. Una forta abraçada i molta sort. Boris

    ResponElimina
  2. Hola guapo,

    Tot això és a Buenos Aires, quan arribis a Reconquista serà totalment diferent, i també els preus. Està clar que aquesta colla de europeus han anat allà per aprendre l'idioma, és el millor curset.

    Esperem que tot vagi anant a millor, ja veuràs.

    Moltes abraçades.

    motimot

    ResponElimina