divendres, 27 d’agost del 2010

Mira la lluna

Vaig escriure aquesta cançó pensant que aquí a Argentina em podria trobar en aquesta situació. I justament aquesta nit no puc dormir...

Si aquesta nit no pots dormir
perquè altre cop la soledat
t'ha fet perdre entre els llençols
s'ha instal·lat al teu costat

per més lluny que jo estigui
del teu cor o del teu cap
et proposo una manera
per acabar amb tot plegat

obra la finestra
surt al balcó
puja a la terrassa o
baixa al carrer i....

Mira la lluna, que jo també l'estaré mirant
Mira la lluna que t'estaré saludant
Mira la lluna, encara que sigui amb els ulls tancats
Mira la lluna i dormirem abraçats

Dorm, no passis son
que per més gran que sigui el món
no val la pena passar son
Dorm, no passis son...


Per escoltar la cançó:

www.gerardsese.com/disc.rar

2 comentaris:

  1. iei!! L'altre dia a les festes de Gràcia vaig conèixer amb dos nois argentins. Vam estar parlant i els vaig comentar que el meu germà estava a una ciutat que es deia Reconquista. Un dels dos va començar a flipar dient: no mames, yo vivo al lado! Reconquista és la capital del Chacho y es la parte más pobre de toda Argentina!
    Ara ja veig que es va confondre amb la ciutat de Resistència, perquè Reconquista no és la capital, oi? però bueno, no nava tant mal encaminat!
    Molts records!!
    muààà


    Magalí

    ResponElimina
  2. "Vine aquí
    sé que estàs cansat, els ulls s'et fan petits,
    deixa'm abraçar-te tendrament i calla
    que es molt tard i arribat l'hora de dormir.

    Posa el cap
    a la meva falda i deix la meva mà
    espolsar els fantasmes
    que t'amoïnen i t'espanten
    tanca els ulls que jo et vigilo des d'aquí.

    Dorm tranquil i diguem bona nit,
    deix que et porti en braços fins al llit,
    jeu ben a la vora, saps que no estàs sol
    mentre et dic a cau d'orella bona nit."

    :)

    Irish

    ResponElimina