divendres, 30 de juliol del 2010

Ja sóc a Buenos Aires

Doncs bé, com no podia ser d'una altra manera el meu viatge ha començat amb un petit incident: Aerolínies Argentinas no em deixava viatjar per tenir un bitllet de tornada més enllà dels 3 mesos del visat de turista.

Després d'explicar que el consulat argentí a Barcelona havia passat de donar-me cita i d'ensenyar el paper de la coordinadora del projecte on hi especificava que l'únic que havia de fer era renovar el visat de turista entrant i sortint del país, m'han deixat viatjar.

A l'avió varies persones que m'havien vist estressat a la cua m'han preguntat què havia passat i els ho he explicat. Una d'elles treballa al consulat argentí de Buenos Aires i m'ha dit que era pura pantomima. Que no em preocupés que entraria amb un viat de turista i que ningú em diria res ni molt menys em 'repatriarien'. I així ha estat.

Han estat 13 hores de vol. El meu company de seient era d'Uruguay, l'Arturo que viu a Cunit i creu que Catalunya ha de ser un Estat diferent a l'espanyol, i hem estat parlant bastant, fins i tot hem rigut. He dormit algunes hores soltes, se m'ha fet una mica llarg. He vist la peli de Sherlock Holmes i la de la Princesa i el gripau. Ambdós m'han decepcionat una mica la primera més que la segona.

M'he sorprès de l'edat de les azafates de vol, superaven totes els 50 anys. M'he sorprès de que la gent fuma a l'aeroport, fins i tot darrera una guixeta. M'ha cridat molt l'atenció que molta gent treballa amb el mate a la mà.

Plou, i molt. He esperat a la Judith, una noia de Flix que també ha vingut. Hem agafat un bus. Hem canviat els euros a pesos, el canvi ha pujat a favor nostre 1 euro son 5.03 pesos argentins.

Ara estic a l'alberg super 'young hostel'. Mola.

Tinc molta gana perquè és com si fossin les 15:45 de la tarda però aquí són les 11 del matí.

De moment, tot bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada