dilluns, 23 d’agost del 2010

Capacitación, Resistencia, Corrientes i febre


Això seria el resum d'aquests últims dies.

Comencem pel principi. El famós 'Día del niño' vaig conèixer a una parella, en Fernando i l'Ester, que feien balls folklòrics. Vam estar parlant i resulta que són veïns nostres.

Són gen molt agradable i ell està fent les proves per ser pilot civil. Ara treballa a l'aeroport militar de Reconquista. Ens va dir que intentarà un dia que tingui classes fer-nos pujar amb ell. Estudia aviació a Resistència, ciutat capital de la província de El Chaco. El passat dissabte ens va dir que hi havia la possibilitat de volar a Resistència. Així que a les 3:00 AM vam quedar perquè uns amics seus se n'anaven a Posadas (Missiones) i ens hi deixaven. Així que vam aprofitar i vam veure Corrientes, capital de Corrientes i Resistència, capital de el Chaco.

Ho vam fer en un dia. I... haig de dir que aquí al nord quasi totes les ciutats són iguals. Corrientes tenia més encant perquè està al costat del riu Paranà. Però d'estructura i tipus de ciutat són molt iguals.

El divendres, però, a les 20:30 (vam començar a les 21:00) vaig fer la capacitación sobre economia de mercat i Estat del Benestar. Va ser molt interessant tot oi que només hi havia 10 persones! Vaig estar parlant durant dues hores! A les 23:00 vam acabar. I ningú em va dir que es fes llarg! Estic content perquè d'alguna cosa ha servit la meva carrera!

Per acabar dir que el clima és boig. Fa una setmana estàvem a dos graus i avui estem a 30 graus. Suposo que això ha fet que aquesta passada nit hagi estat tremolant i amb febre al llit. Tinc molts mocs i avui, tot i no tenir febre, em fa mal tot el cos.

Espero recuperar-me!

Aquí teniu una foto de Resistencia amb Evita Perón!

1 comentari: