dimarts, 3 d’agost del 2010

Reconquista


Ja he arribat a Reconquista, concretament a les 5:30 AM, després d'un viatge que s'ha fet realment curt, tot i que no he pogut dormir.

Allà ens esperaven els nois de l'Agrupación IDEAS i us puc assegurar que la primera impressió ha estat molt i molt bona.

Ara ja sí tinc la sensació d'estar molt lluny de casa. Estic a una regió clarament amb un poder molt i molt més baix que a Buenos Aires, l'exemple és que anava a donar una propina al senyor de les maletes de l'autobús (10 pesos) i un dels autòctons m'ha dit: 'no, no pará! Esto es mucho, dale 2 pesos'.

Hem estat tot el dia amb ells i ens han ensenyat la casa on viurem, son unes petites estàncies amb un petit lavabo. El millor de tot és que ho estan fent tot ells, l'han pintat, arreglat i netejat per a nosaltres. Però encara no han acabat així que avui dormirem apretats al 'departamento' d'en Maxi. Fins i tot (impressionant) cada membre del grup ha posat una cullera, una olla, un got, o algun estri per a nosaltres.

És tot absolutament precari, tota la ciutat. És com un petit lloc oblidat. La gent aquí es genial, de moment tot és apassionant.

Avui explicaria tantes coses... tot ha estat tan nou... Hem pogut parlar molt i descobrir molt més sobre aquesta ciutat i la tasca de Agrupación IDEAS.

Aquí ningú parla ni una gota d'anglès, res de res. Però no entenen ni un 'what is your name?'. És super fort, la Lenka no em para de dir gràcies per les meves traduccions patilleres.

Estic molt afònic i ara ja sí puc dir que tinc una faringitis de cavall.

Tot i així, estic emocionat.

2 comentaris:

  1. ànims... i un mocador al coll dia i nit :)

    ResponElimina
  2. no ho acabo d¡entendre...no entenen angles ni castellà? O castellà si? En quin idioma et comuniques!?

    Irish

    ResponElimina