diumenge, 1 d’agost del 2010

Un bonic dia...!


Doncs bé... seré breu perquè estic força cansat.

Avui ha estat un dia de turisme pur i dur, i estic satisfet. Jo i la Judith, que ens hem convertit en germans aquests dies, hem pogut gaudir una mica de Buenos Aires amb calma i tranquil·litat, al nostre aire (un aire bo, com el nom de la ciutat).

Hem passejat per tot San Telmo, ha estat molt bonic, avui hi feien un grandíssim mercat d'antiguitats. De fet, tot Buenos Aires és força antic, i mira que és una ciutat ben nova! Però la sensació és que tot està força deteriorat.

Buenos Aires és una ciutat gegantina, tot és ample, espaiós i quadriculat. Ens hem desplaçat amb els 'comunitarios' que són els autobusos urbans. Després hem passejat pel barri de Recoleta, hem visitat el cementiri (tipus el de París Pére-Lachiase) i hem entrat al Museo Nacional de Bellas Artes, força fluix (per ser el nacional) sort que era gratuït.

Avui marxem cap a Reconquista. Sortim a les 20:40 des del barri 'Retiro'. Arribarem passades les 6 del matí. Hem escollit dels busos disponibles el, per entendre'ns, de segona classe, el que és diu 'Bus cama'. El més cutrecillo es diu 'semi-cama' que seria un bus normal i corrent i després hi ha el 'Sweet' amb tota mena de luxes i un preu que no està al nostre abast.

Fa molt fred, segueixo afònic (tinc ara ja sí, por de tenir nòdols) i tinc els llavis tallats.

A partir d'ara... comença la veritable aventura.

'No es cierto que todo tiempo pasado es mejor es que los que había antes no se habían dado cuenta de como estaban'. MAFALDA

3 comentaris:

  1. És molt divertit, Gerard, llegir-te des d'aquí (encara a BCN) i veure't amb anorak mentre jo segueixo asfixiant-me de calor.

    M'agrada que tot vagi bé, malgrat el tema de la pasta...

    Una abraçada! :)

    ResponElimina
  2. Gerard!!!! Ets clavat a la Mafalda en aquesta foto... ;) La veritat és que sí que és extrany veure't amb anorac...
    No tinguis por de res i disfruta cada segon de la vida! Una abraçada molt gran!

    Irish

    ResponElimina
  3. Gerard, molts ànims! Veig que la majoria d'impressions q has tingut han sigut les mateixes q vaig tenir jo XD

    El tema pasta... weno, tingues en compte que la capital és més cara (però sí, el q t va dir que era 5 vegades més barat q aquí sens dubte va exagerar...).

    De totes maneres, a partir d'ara no tindràs tants gastos i, en canvi, sí moltes avnetures i responsabilitats... molta sort!

    ResponElimina