dimarts, 31 d’agost del 2010

Envia'm el teu CD preferit

Amics i companys, us demano un favor.

Degut a causes massa complicades per explicar, tal i com ja vaig comentar en un anterior blog, se m'han esborrat totes les cançons del meu Ipod. Així que ara no tinc música.

Us demano un favor: envieu-me el vostre disc preferit en .rar al següent e-mail: gerard.sese@gmail.com

Així podré anar omplint de nou el ipod perquè baixar-se música ja que aquí és complicat.

Vinga va... només són 5 minuts i ami em feu un favor!

2 comentaris:

  1. Un dia d'aquests em poso a enviar-te Sam Sparro, el que tingui de Queen, els teus i a veure què més tinc en .rar que et pugui agradar. De totes formes, pensava que... el màxim per correu al gmail són 25MB, és correcte?

    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Gerard, t'he enviat un correu privat pel teu web.
    Suposo que el revises sovint,
    Una abraçada,
    Manel

    ResponElimina