divendres, 7 de gener del 2011

Ushuaia

Estic absolutament derrotat. Avui he viatjat tot el dia i amb força estrès. Com no podia ser d'una altra manera alguna cosa havia de passar. A les 3:00 de la matinada pujava a un autobús des de Calafate. D'allà anàvem a Río Gallegos i després cap a Ushuaia, parant a Río Negro. El tema és que quan estava assegut una persona amb certa mala llet m'ha increpat dient que estava ocupant el seu lloc. Hem fet venir el conductor i, certament, teníem la mateixa butaca.

Hem començat a repassar fins que ens hem adonat que el meu bitllet estava caducat. Era a data del dia 5 i no del sis. Llavors he pensat 'que burra la dona de 'El Chalten''. Li vaig dir: 'quiero viajar la noche de Reyes des del Calafate a Ushuaia'. Ella em va dir: 'no hay drama, te lo dejo todo atado'. Em va reservar el hostel a Calafate la nit del cinc i clar, em va comprar el bitllet la nit del 5 al 6, però amb l'error de comprar la matinada del 5 i no del 6. Així que no tenia bitllet.

M'han fet baixar. Quan he explicat el que succeïa m'han dit: no hi ha problema hi ha un segon bus que surt 20 minuts més tard. Jo he dit que feia escala a Río Gallegos i que no podia arribar tard i m'han dit que arribava a temps. Amb la discussió l'altre autobús ha marxat amb la meva motxilla a dins. Abans que marxés els he fet parar per fer-la treure però m'han dit que no. Que la recollí s a Río Gallegos.

Així que he viatjat fins allà amb l'estrès de: 1- sense maleta 2- sense possible bitllet a l'altre autocar des de Río Gallegos. Efectivament he arribat he corregut a l'ofincia i he explicat el problema. Miraculosament una persona havia cancel·lat el bitllet. M'han recol·locat després d'advertirme que hauria de pagar 290 pesos un altre cop. Però al final no. Ha arribat l'altre autocar 5 minuts abans que marxés el meu cap a ushuaia i he pogut agafar la motxilla.

Final feliç. Dur viatge i moltes hores perdudes a les duanes. Sortida argentina, entrada a chile, sortida chile i entrada a argentina.

Avui a Ushuaia, estic aun ciber passant les fotos al meu Ipod. Un detall que no havia dit, just al matí del dia 31 vaig passar les fotos de la camara a meu ipod, així que no vaig perdre ni una foto.

Demà tot el dia al parc nacional i intentaré fer alguna excursió demà passat al matí, abans d'agafar l'avió.

Endavant les atxes!!!

2 comentaris:

  1. Llavors, ja t'has reunit amb les noies?

    Magalí

    ResponElimina
  2. Afortunadament has tornat a tenir sort i tens la maleta. Potencialment et podrien haver passat un munt de coses dolentes i, malgrat les males estones passades, mira-ho fredament: la càmera i poc més, no?

    Perdó per buscar l'optimisme barat a la "no-molt-mala-sort", però és que si no és així...

    Fins d'aquí a pocs dies! :)

    ResponElimina