dimarts, 4 de gener del 2011

Un punt de "madurès"

Tot el dia d'ahir va ser molt bonic. Jo ja intuïa que poc a poc amb el pas dels dies el fet de viatjar sol no seria tan horrible. Hi ha molta gent que ho fa. El meu petit problema va ser que no estava dins dels meus plans. Però poc a poc m'hi he acostumat. Ahir va ser un dia de caminata espectacular. Mai havia caminat tant. De fet em fa mal una ingle i tinc dues butllofes als peus. Vam fer un treking per les muntanyes i valls de Chalten, fins arribar prop de la muntanya Firtz Roy. Molt bonic.

Aquest matí a les 7 he agafat un bus i ja estic a El Calafate. D'aquí una hora vaig a veure el glaciar Perito Moreno i demà a Upsala amb barco. Em queda una setmana i m'ho gastaré tot.

Ara endavant, només em queda una setmana d'aquest viatge de 5 mesos i mig. Som-hi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada