dijous, 6 de gener del 2011

Nit de Reis

Avui ha estat un dia molt bonic. He fet una excursió que ha estat impressionant. He visitat la glacera d'Upsala. Per accedir-hi hem hagut de navegar pel llac 'Argentino' que és el tercer més gran de Sur Amèrica. Després, hem visitat l'Estancia Cristina, una 'posada' que data de principis del segle XX on un matrimoni anglès hi produïa llana.

A la tarda hem agafat uns 4x4 i hem anat fins al mirador de la glacera. Espectacular. Era un contacte directe amb la natura. Ha estat molt bonic.

Ara estic al Hostel de nou, el nom és divertit: 'Che lagarto'. Ara aniré a sopar amb una colombiana molt divertida que he conegut al viatge.

No hi havia pensat... però passaré la Nit de Reis a l'Autobús. Una vegada més serà quelcom per recordar. Això sí... ni hi havia pensat fins ara que m'he posat a escriure.

Després del sopar hauré de fer temps fins les 3 AM que tinc l'autobús cap a Río Gallegos. Allà, si tot va bé, hi arribaré a les 7:00 del matí. A les 8:30 surt l'autobús cap a Ushuaia i arriba a les 21:00. M'han dit que el bus puja a una plataforma i travessa el mar, per la part Xilena. Pot ser que si fa mal temps, estiguem aturats allà fins a poder passar.

De moment, però, el temps s'està portant genial. Estic vivint uns dies d'estiu genials. Les glaceres que he vist els puc veure en màniga curta. Tinc la cara tota cremada.

Només queden 4 dies de viatge. Això s'acaba...!

A FONS!

1 comentari:

  1. Carinyet!!

    Ja queda poc, disfruta a tope encara que sigui sól, les experiencies ho valen. També ho val les coses que vas coneixent, veure el glaciars ha de ser impresionant!!!!

    Un petó ben gros i els teus reis vindràn en retard...........pero vindràn segur!

    Mont

    ResponElimina