dimarts, 28 de desembre del 2010

Valdivia (Xile) i Bariloche (Argentina)

Caram quin súper tour! Us escric ràpidament des d'un Ciber de Bariloche, després que hagi fet una travessia pitjor que la de CiU durant aquests últims 7 anys.

De Mendoza vaig anar a Bariloche, sense baixar pràcticament del autobús, la Marly em va venir a buscar des de Chile i vam anar a passar el nadal a casa seva, Valdivia.

Allà hi vaig estar 3 dies i vaig tornar cap a Bariloche, on la Lenka i la francesa no em van esperar i han marxat. Així que ara mateix viatjaré sol. És una sensació molt estranya... només ho havia-fet a Dublín però va ser substancialment diferent ja que allà no hi vaig anar a fer el turista, vivia amb una família i a les classes d'anglès vaig fer molts amics. Aquí... per exemple ahir vaig menjar sol a un restaurant. Crec que va ser el primer cop que ho he fet. Molt estrany...

Però bé... un repte més. També passaré el Cap d'Any sol segurament. Ara ja tinc previstes totes les activitats que faré a Bariloche. És molt bonic.

Així que partir d'ara jo decideixo i jo faig. Lliure totalment.

A la foto sóc jo banyant-me al pacífic!

3 comentaris:

  1. Jo sí he menjat en un restaurant sola i he fet moltes coses sola, és tota una experiència! I s'ha de dir que molt gratificant tb. pq com bé tu dius..."jo decideixo, jo faig"! Així que el cap d'any tb. estaràs per allí?? I dius sol? Ja m'explicaràs l'experiència!!!!! Molts petons des de l'altra banda de l'oceà atlàntic...(weno més o menys xD)

    -.Irish.-

    ResponElimina
  2. ets molt valent.

    Deu ser la manera com el viatje és més profitòs ja que no hi interferències amb altres persones que t'hi acompanyen.

    Segur que encara hi haurà més sorpreses.

    Molts ànims i petons.

    Encarna

    ResponElimina
  3. Gerard, ha d'anar bé. Aquests dies que has estat vivint i ara ja també els recordaràs per sempre. No facis que el record no quedi a l'alçada de tota l'experiència.

    Tu has pogut fins ara i, per tant, el que queda (que ja és ben poc) també pots. Crec en tu :)

    Una abraçada molt gran.

    ResponElimina