dilluns, 20 de desembre del 2010

Una nova aventura

No tinc gaire temps per esriure ja que tinc un seguit de joves europeus (alguns no tan joves) esperant per usar aquest ordinador.

Se'm fa tan extrany veure europeus, sentir altre cop accents ben diversos i diferents... ja estic a Mendoza. Han estat 12 hores d'autobús des de Reco a Bs As i després 12 més de Bs As a Mendoza.

A Bs As vam visitar a Fernando Bonnin, germà del meu amic Santi. Són iguals... dues gotes d'aigua! Ens han fet 'enorme favor de deixar les maletes... el dia 9 hi tornaré per recollir-les i després directes cap a l'aeroport. I tot haurà acabat.

Ara a disfrutar d'aquest petit viatge. Ja us parlaré del comiat a Reco, va ser emotiu i amb un punt de decepció.

Ara no hi vull pensar. Però si que es va veure qui val la pena i qui no, i qui està agraït i qui és un fill de puta.

Jo però, estic molt content, i la Lenka també.

Seguirem informant.

PD: tinc l'esquena feta un 4 i necessito dutxar-me. Fins a les 14:00 no tenim habitació i són les 10:30.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada