dimarts, 13 de març del 2012

Tantes coses...

M'agradaria tant explicar-vos tot el què m'ha estat passant aquestes últimes setmanes...! Però millor no ho faré perquè no vull generar-vos masses neguits.

A la foto podeu veure Cali des d'una de les muntanyes que tanquen la ciutat del Valle del Cauca. El lloc es diu Monte Dape i és un lloc amb bars i discoteques així molt cool. A diferència de  la ciutat que es divisa al fons, a Dape fa força fred.

Tan aviat estic eufòric com tinc ganes de tirar-ho tot per la borda. La situació real és que aquesta setmana m'he mogut molt i, realment, n'estic veient els fruits. Avui he tingut una entrevista per fer un taller de Teatreteràpia a una de les Universitats més reconegudes d'aquí. M'han dit que sí i que ho tirem endavant. Si s'apunta gent, a més, estaria molt i molt ben pagat. Estava molt content.

Avui però, he averiguat tot el que haig de fer si vull un 'permís de treball' per a Colòmbia. És molt difícil. Haig de sortir del país i demanar-la a l'estranger. El més proper que em queda és Quito, Equador. Tots els requisits els tindria, fins i tot una empresa em faria un contracte per sol·licitar la visa. El que em falta és el meu títol universitari, fer-ne una còpia compulsada de l'original, no em val l'escàner que tinc fet. Plafff

Ara mateix no sé com enfocar-ho. Veig que, com em van dir, el meu CV té moltes possibilitats de tenir feines aquí i molt ben pagades, infinitament molt més ben pagades que els sous normals d'aquí. Però no tinc el permís i, per afegir-hi més emoció, em queden menys de dos mesos de legalitat al país.

La cosa es complica...

3 comentaris:

  1. Lo que cuentas es lo que vivimos los latinoamericanos que llegamos a Catalunya sólo que mucho más complicado. Por ejemplo, aquí no bastan copias compulsadas...hay que legalizar en el país de orígen (proceso muy largo en nuestros países donde, imagino que ya te has dado cuenta, la automatización y cruce de informaciones entre organismos no siempre es una realidad) y obtener la Apostilla de La Haya. Es interesante. Te deseo mucha suerte.

    ResponElimina
  2. Estic segura que trobaràs una solució :)

    ResponElimina
  3. Ostres! Ja han passat uns quants dies desdel 13 de març. Has trobat alguna solució??? No t'he enscrit abans perquè no tenia l'adreça del blog. Quin bon invent! T'he enviat emails pel correu convencional, però potser no els has rebut...

    Molta sort i molt bon criteri!

    Mercè

    ResponElimina