dijous, 29 de juliol del 2010

Set dies dient adéu!

Durant aquests últims dies he comprovat que estic rodejat de molta gent que m’estima. Ha estat una sensació tan agradable i confortable que no ha estat fins ara, que falten unes hores per agafar l’avió, que m’he posat nerviós.

He dit a molta gent adéu, ja sigui en persona, davant una cervesa o un plat de carn, en una terrasseta o sortint de festa o, evidentment, ja sigui per telèfon o la xarxa. Fins i tot he rebut mostres de suport i ‘carinyu’ que no hagués imaginat mai. Sense dubte que m’heu fet fort per afrontar aquesta aventura.

També estic molt content perquè en un mes el meu nou disc virtual, ‘Ajuda’m a canviar el món’ (descarrega aquí), ha aconseguit més de 900 descàrregues. És al•lucinant!

Així que, a poques hores de pujar a l’avió per creuar ‘el charco’, us vull donar les gràcies, moltíssimes gràcies. Em sento orgullós de la gent que m’envolta i estic immensament satisfet de pensar que m’he fet amb la millor gent que existia al meu voltant. També vull fer especial referència a la meva família, que tot i que de tant en tan els etzibo algun xoc emocional que no mereixen, m’estimen molt.

I jo us estimo a tots vosaltres.

3 comentaris:

  1. Molta sort en aquesta aventura!!! M'he baixat el disc i, sincerament, m'ha sorprès la qualitat, tenint en compte les condicions. Una abraçada!!!

    Sergi Camps.

    ResponElimina
  2. Endavant les atxes!!!

    Gemma Moncho

    ResponElimina