dijous, 22 de juliol del 2010

El viatge comença una setmana abans

Primera entrada al que vull que sigui el meu diari des d'Argentina perquè tots pugueu saber i conèixer què serà de mi per aquelles terres.

Per qui no ho sàpiga, dir que me'n vaig a Argentina el 29 de juliol i torno el 10 de gener del 2011. Vaig a fer un voluntariat, que he trobat a través de Cocat.cat, i me'n vaig a la ciutat de Reconquista, al nord de la província de Santa Fe.

Ja m'he vacunat, estic començant a preparar el que haig de posar a la bossa (que no maleta, quasi vaig amb un petate) i ja començo a tenir nervis.

Ara per ara, l'esdevenir d'aquest viatge és bastant incert. Viuré a casa d'una família, treballaré amb nens i nenes de 4 a 14 anys amb risc d'exclusió social i estaré a una zona força pobra. no sé res més. Així que esbrini més detalls no tingueu dubte que us els faré saber.

M'agradarà molt llegir els vostres comentaris en aquest blog i saber que us interessa el que us vaig dient. Espero que hi hagi feedback.

Una abraçada!

6 comentaris:

  1. No en tenia ni idea.
    Et seguiré! Cuida't molt crac.
    Se't trobara a faltar.

    ResponElimina
  2. Gerard, que tinguis un molt bon viatge, i gaudeix de l'experiència!
    Una abraçada solidària.

    ResponElimina
  3. Pendent del teu blog, et dessitjo el millor.

    ResponElimina
  4. Ei, Gerard! et desitjo molta sort en aquesta nova aventura que comences i espero que la gaudexis al màxim. Tot i que et trobaré a faltar! estaré pendent del teu blog.
    Una abraçada!!!!

    ResponElimina
  5. Se va a ve en un follón que no sabe donde se ha metio!

    ResponElimina