dimecres, 10 de novembre del 2010

Dos mesos


D'aquí a dos mesos exactes estaré arribant a Barcelona. Ja n'he passat fora de casa tres i mig.

Aquesta torna a ser una d'aquestes nits d'insomni que tinc aquí. Realment estic cansat després d'un dia molt ple, però el cap em va a cent.

Al matí a les 11:00 classes fins les 14:00, després reunió amb la directora de l'escola i les franceses per començar un nou projecte amb elles, després dinar alguna cosa, després reunió amb IDEAS ja que demà anem a pintar a un altre lloc. Després hem anat a veure l'Alejandra a l'Estación allà on treballa i no hi era. Hem anat a casa meva i a les 19:00 m'ha vingut a buscar en Matías amb la seva moto i hem anat a assajar amb la seva banda de rock 'Zeus'. Hem assajat dos temes meus, se'ls havien estudiat. Si tot va bé els interpretarem el dia 22. Ha estat molt divertit i m'he sentit molt ben acollit, es pot dir que han tocat per a mi. Després m'ha trucat en Cuchi, un noi d'IDEAS per dir-me si volia jugar a futbol i hi he anat i hem guanyat, s'hi havien jugat un asado que he guanyat després de parar moltes pilotes i miglesionar-me la cama.

Ara ja em queda menys del que he passat aquí. Fins ara era al revés. És una estranya sensació saber que això té data de caducitat. Tot i així em resisteixo a pensar més enllà de 'a dos mesos vista'. No vull.

He trobat un altre alacran al lavabo. Aquest era marronós i asquerós. Li he fet fotos. Amb les franceses hi ha molt bon rotllo, ens ho passem molt bé.

Demà tinc classe a les 10 i acabo a les 15:00, és el dia que tinc més classes. Després a les 16:00 anem a fer una pintada a un altre barri.

El dijous marxem els 4 a Córdoba i dormirem a casa d'un desconegut a través de la web http://www.couchsurfing.org/ a veure què. Un Paio ja ens ha dit que hi podem anar. Tornarem el dimarts a la matinada.

Amb el català, en Joan, quedem bastant sovint. És un bon home i a les franceses els cau molt bé.

He decidit que gravaré un videoclip aquí amb els nens i a 'los barrios'. Tinc la idea al cap i estic convençut que serà espectacular. Ens hi hem de posar. Ja us ho explicaré.

I res... patint perquè quasi són les tres i segueixo aquí... també haig de dir que la meva esquena comença a patir. Ja no dormo bé i el matalàs està fet un nyap. Ahir el vaig girar i posar del revés i ha millorat una mica...

I bé... ja només queden dos mesos... intentarem viure'ls intensament.

A la foto: vaig presenciar la matança i escuarterament d'una vaca a La Lola, el barri aborígen. Va ser un ritual familiar amb els nens jugant descalços entre la sang i les vísceres. Els gossos arreplegaven el que podien mentre les àvies intentaven fer fora les mosques. Penjaré més fotos al facebook.

4 comentaris:

  1. ai Geraaaaard, no m'he pogut concentrar amb el text amb aquestes fotos per aquí...!!!!! quin fààààààstic!!!!!!!
    ;)

    endevines qui sóc? jajajajja

    Petonassos

    ResponElimina
  2. Ufff, mai hagués endevinat què era la foto sense llegir-ho. Quina cosa més horrible!

    Una abraçada! :)

    ResponElimina
  3. Sesé! 2 mesos només??? aprofitauuu!
    i si, les fotos te les podries haver estalviat, enlloc delles podries haver posat les del joan, jaja! esk ma encantat el comentari de "a les franceses els cau molt be" jajaja! per a k no hi hagin sospites n?

    fins aviat!!

    ResponElimina
  4. He reentrat per veure si havies escrit alguna cosa nova, he revist les fotos i m'he tornat a esgarrifar com si fos el primer cop. Argh!

    Volem (vull) post sobre Còrdova!

    ResponElimina