dimarts, 21 de setembre del 2010

Ara va de bo!

Avui dilluns hem tornat a anar al Saloncito. Aquest cop sense la roba de feina (roba que ens han deixat per embrutar) sinó per parlar profundament del que ara comença.

Ja hem ideat un quadrant amb les activitats que durem a terme. Jo faré teatre amb els nens, al matí pels petits i a la tarda pels grans. I, no sé com, faré també música (una espècie de cor) però de moment no tinc ni cassette ni piano ni res... una aventura! La Lenka farà anglès, i altres nois faran classes de mates i de ciències socials.

Aquesta setmana la dedicarem a fer publicitat, a anar a la ràdio i a la tele d'aquí (a veure si és cert) i a organitzar la inauguració, tallarem una cinta i tot i convidarem a l'intendente (l'alcalde).

En definitiva serà una moguda a veure si ens surt bé, només tenim 5 dies ja que volem que sigui el divendres a la nit. A veure què...

I tinc una molt bona notícia. Ja sona el meu piano! M'han portat un transformador de 10 volts (no pas nou que és el que necessita) i funciona, a trompicons però funciona! Estic com un nen amb una joguina nova. El pitjor de tot és que el transformador me l'ha portat un dels nois i el tenia des del primer dia però n'ha tardat més de deu per anar-lo a buscar a casa els seus pares (viu amb la seva àvia a uns deu minuts caminant).

Però és igual... potser així fa que tingui més ganes de tocar o de fer ximpleries (les quatre que sé).

Estic content, com un nen petit amb una nova joguina. Ah... i ja comencen a sortir algunes cançons!

2 comentaris:

  1. Nou material vivencial per a les cançons segur que n'hi ha.

    ResponElimina
  2. que bé que puguis tocar, et farà la vida més agradable.

    un petonàs.
    Nefertari

    ResponElimina