dijous, 21 d’octubre del 2010

La Grego se'n va / Calor / Iguazú

Així es podria resumir el post d'avui!

La Grego, la catalana que he conegut aquí i que és de Ripoll, se'n va. Ara fa unes quatre setmanes que l'he conegut i ha estat una petita mama. No sé quantes vegades hem dinat i sopat amb ella i en Joan, el seu marit i el gerent de l'Algodonera de Santa Fe.

Em fa pena que marxi, hem fet, des del meu punt de vista, una petita bona amistat. Ella i el Joan són bona gent, molt normal, en algujns aspectes em recorden fins i tot als meus pares. Hem quedat que algun dia dinarem a la fonda d'Alpens! El problema és que ella just torna quan jo torno. Ens creuarem a l'aire entre l'oceà atlàntic!

Ella té unes ganes de marxar... estava tant contenta avui...! Ens ha avisat que ara comença la veritable calor, que anem molt en compte, que no ens ho esperem...

De fet avui ha fet tanta calor... ha estat com un dia de juliol a Barcelona. Ara se'n va el sol i segueix la calor... ara mateix només vaig amb un pantaló curt. A més anem cap al nord així que allà encara farà més calor. Si això és la primavera... no em vull imaginar l'estiu.

I sí...! Anem cap al Nord perquè anem a Posadas i Iguazú. De fet hi anem ara perquè hem de renovar el passaport perquè a finals d'aquest mes ja farà 3 mesos que estic a Argentina!

Així que després de dos mesos i mig farem turisme! Turisme per fi! En tinc moltes ganes. Estaré sense internet fins el dilluns que torni, així que... dilluns a la nit (per a vosaltres dimarts) us ho explicaré tot!

Som-hi!

2 comentaris:

  1. Ho sento, ja t'he dit que portava una mica sense llegir el blog.

    Et desitjo un viatge fantàstic. El que veuràs ara és espectacular: d'aquells indrets que s'haurien de poder veure per tothom, almenys, un cop a la vida.

    Xerrem a la tornada! (:

    ResponElimina
  2. quina enveja, tu!!!!


    Magalí

    ResponElimina